aftellen is begonnen - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Laura Keijsers - WaarBenJij.nu aftellen is begonnen - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Laura Keijsers - WaarBenJij.nu

aftellen is begonnen

Door: laura keijsers

Blijf op de hoogte en volg Laura

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

hee guys.
De titel zegt het al: het aftellen is begonnen. Nog 4 weken. Ik begin nu toch echt wel iedereen te missen. Het wordt steeds moeilijker. Gelukkig heeft iedereen dat hier wel dus ben ik niet de enige.

Na deze week begint periode 3 in kamp. Veel kinderen gaan naar huis. We krijgen een paar nieuwe kinderen maar gelukkig niet meer zoveel als periode 1 en 2. De kinderen in periode 2 waren erg laag functionerend. De kinderen die over blijven kunnen gelukkig meer. De dagen zijn goed zwaar. Kinderen die schreeuwen, schoppen, slaan en gewoon helemaal uit zijn dak gaan dag in dag uit. Gelukkig heb ik daar weinig mee te maken. Als er iets gebeurt in mijn les zorgen de counselors meteen voor ze.

Ik krijg veel complimentjes over mijn lessen. Wat mij een goed gevoel geeft hier. Ik Skype veel met me familie en Tom wat ook zeker helpt.
We doen ook veel leuke dingen hier. Gisteren zijn we naar een baseball game geweest. Wat we allemaal denk ik nog nooit in ons leven hebben gezien. Dat is namelijk echt Amerikaans. Het gaat heel erg langzaam. We konden niet de hele wedstrijd zien omdat de kids om half 11 terug in kamp moesten zijn en het was een uurtje rijden. Ik heb een paar coole foto's hoe het veld eruit ziet. Wel vet dat je dat normaal op televisie ziet en nu zat ik er echt. Het team waar we voor kwamen was het 2e New York Yankees team. Kennen we allemaal denk ik wel zo.

Een jonge in mijn team AI is 6 jaar een camper geweest hier. Hij is nu een specialist in AI wat mijn afdeling is dus. Zijn ouders beheren de Giants. Wat echt DE football team is in New york. Zijn ouders zijn zooo ontzettend rijk. Harrison zelf is ook de trainer van de Giants. Hij is nooit naar school geweest in zijn jeugd. Hij is altijd mee geweest met zijn vader.

Mijn dag vrij was zondag. Wat ook echt leuk was. We gingen naar een shopping center waar ze wel zo'n 100 goedkope winkels hebben. Ik heb all stars gekocht voor 50 dollar en een grote sporttas van Tommy Hilfiger voor 20 dollar en nog vele andere kleren. de Tommy Hilfiger shop was wel het toppunt. Zo ontzettend goedkoop allemaal. Savonds zijn we naar de Lim geweest(bar). Was echt gezellig. We waren om half 1 terug in kamp in de nacht.

Nu heb ik een nachtje vrij maar ik ga lekker chillen. Ze vroegen mij wel of ik mee ging, maar ik had er niet echt zin in om iets te gaan doen. Ga mijn cadeautje voor Tom maken vanavond.

De dagen gaan gelukkig wel nog steeds snel en ik voel me nog steeds happy hier. Alhoewel ik in gedachten wel aan het bedenken ben hoe het eruit zal zien als ik weer terug kom op schiphol en tom en pap en mam weer voor mijn neus staan.

See u soon

XX

• 31 Juli 2014 - 04:57

Tom:

Hee meid!

Dat geloof ik goed dat t aftellen begonnen is, de tijd is zowiezo al gevlogen. Gelukkig dat t nu iets minder druk wordt, dan zullen je dagen ook wat rustiger zij:).

Leuke foto's! Haha jij met je winkele, hoop voor je dat t nog allemaal in je koffer gaat passen:p.

Laat ma snel zien wat ik voor mn verjaardag krijg:p, ben nieuwsgierig!

Dikke kus!

Tom

• 31 Juli 2014 - 09:04

Monique:

Leuk verhaal weer Laura! Nog een paar weekjes en dan ben je weer terug :) Jeeej!! Ga er nog lekker van genieten nu je het wat rustiger krijgt en we zien je snel!!

Liefs!

• 31 Juli 2014 - 16:16

Karin Keijsers:

Hey zusje,

Niet alleen voor jou is het aftellen begonnen , bij mij ook hoor hihi;) heb iig al een leuk klein kadootje voor je gekocht. We hadden al geskypt de zondag en lekker bijgekletst. Hopelijk krijg je alle leuke spulletjes mee naar Nederland. Dat de dagen intensief zijn geloof ik meteen met al die kids. Tof dat ze jou lessen goed vinden. Echt goed hoor!
    Geniet nog van je vrije tijd daar en we skype snel weer:D

Dikke kus (L)