Op de helft!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Laura Keijsers - WaarBenJij.nu Op de helft!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Laura Keijsers - WaarBenJij.nu

Op de helft!!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

15 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

Heeee guys!!

Na een lange tijd geen reisverslag hier weer een verslag vanuit Amerika. Ja de dagen gaan zo snel dat ik nog niet meer weet wat ik wel en niet heb verteld haha. Ik ben over geplaats van counselor naar AI. Oftewel sport. Ik geef les in alle soorten sport zoals basketbal, voetbal, boksen en ga zo maar door. We hebben ook zoiets als gaga hier wat we heel vaak spelen. Echt grappig. Je hebt een soort van 6hoek en iedereen staat in een hoek. Je moet de bal in het veld gooien en je zegt ga, ga, ga. Dan mag een iemand de bal raken en proberen de benen van iemand anders te raken. Als dat het geval is dan ben je uit. Dit ga ik zeker een keer geven volgend jaar in mijn stage op school. Je hebt hier zoveel sporten die wij niet kennen. Zo leuk voor mij om deze straks te gaan leren aan de kids in Nederland. We hebben vandaag voor de eerste keer heel weinig te doen. 3 kwart van de kinderen zijn op tripdag en komen pas morgen terug. Ze slapen in een hotel. Omdat ik nu een specialist ben en de kinderen die over blijven les moet geven blijf ik in kamp. Zaterdag ga ik met de bus nieuwe kinderen op halen in Washington. Zo kan ik wat meer van het land zien. Kan niet wachten om eerlijk te zijn. Sommige van onze kinderen gaan naar huis na deze periode. Sommige blijven de hele zomer samen met de nieuwe kids van de volgende periode.
Gister had ik een lief cadeautje achter gelaten voor mijn kids. Allemaal bandjes van Loom zwart met blauwe kleur. Met een briefje er bij met de tekst: ST 4 Guys, Have fun on youre tripday. I'm going to miss you. When you where this bracelets you will about me. Big kiss Laura. Big bunkstar for you guys!! met twee envelopjes erbij met Open this erop met alle namen van de kids met de bandjes erin.
Vandaag kregen we onze shirten binnen. Ze zijn echt super. Voor op staat de naam Gents van gentleman, omdat het jongens zijn. En achterop mijn bijnaam #coffeeshop(jaa bedenk zelf maar waarom coffeeshop) Geef je een kleine tip, Nederland(Amsterdam?).
Heb me al bedacht een super grote hoek te maken in mijn kamer met allemaal spulletjes van Summit. (Tom, geen commentaar graag!!:p)
Mijn verjaardag was top hier. Kreeg een taart met mijn naam erop. Normaal is het gewoon een taart, maar heb goede connectie met de keukenwerkers. We dollen altijd met elkaar, en ze zeiden tegen mij dat ik een extra cadeau kreeg voor mijn verjaardag. Mijn naam op de taart :D Super leuk!! En twee kaarsjes erin. Kreeg ook een kaart cadeau met wat vrienden er op en een sleutelhanger met mijn naam. En natuurlijk met pakketje die een dag later kwam van papa en mama. Vandaag kwam ook de kaart binnen van Papa. In het pakketje van pap en mam was ook een usb stick. Heb nog niet gekeken wat het is. Maar wil t bewaren tot een dag dat ik misschien een minder momentje heb ofzo. Denk namelijk dat het iets leuks is:D Op mijn verjaardag ben ik hier naar de bar gegaan in Honesdale samen met andere medewerkers. Had mijn eigen bob haha dus hoefde niet met de taxi te gaan. Trippel P heeft mij gebracht. (jaa het is zijn echte naam en geen nickname:p)
Wat daar allemaal gebeurt, jezus man is American Pie niks tegen. Mensen dansen op de bar, meiden laten hun tieten zien en kussen met elkaar. Nemen shotjes met elkaars mond en gaan gewoon heeeelemaal loos. MAAR IK HEB MIJ GOED GEDRAGEN :D Ze gingen voor me zingen en ik kreeg shotjes cadeau voor me verjaardag van de eigenaar van de bar. Om half 1 was ik weer terug in kamp.
Ik ga maar eens stoppen met schrijven, ik hoop dat ook dit verhaaltje weer leuk was. Tot snel weer!!

XX Laura
P.s kan alsjeblieft iemand mij een boterham met kaas op sturen?!!
Of frietjes met een frikkandel? En als ik terug kom mam, ik hoef geen pasta in een heeeel jaar. Dus dat wordt pastadieet voor jullie

• 15 Juli 2014 - 23:12

Tom:

Zo te horen heb je t goed naar je zin mop! Leuk dat je naar washington gaat, zal wel een lange rit zijn denk ik. Maak maar veel foto's!

Ik zou die usb stick wel bekijken als ik jou was;)

Dikke kus

Tom

• 15 Juli 2014 - 23:25

Maud De Regt:

Ik volg je reisverslagen! Super tof dat je naar Amerika bent gegaan.
    Zeeland is na deze reis niet meer zo'n opgave voor je, maar ik hoop dat je over poosje gezellig met Tom nog eens langskomt!

xxx

• 16 Juli 2014 - 10:09

Jose Kohlen:

Naar Washington...wauw...dat zal een hele ervaring zijn. Fijn dat je het zo naar je zin hebt en ik ben het met Tom eens, bekijk zeker die usb stick!

Liefs jose

• 16 Juli 2014 - 14:17

Tiny:

Hallo Laura

Mooi verhaal fijn om te lezen dat het daar goed gaat.
    Ja op de helft de tijd gaat snel.

Groetjes je moeder

• 16 Juli 2014 - 14:19

Tiny:

Ja das de moeite waard om de USB stick te bekijken ha ha.
    Nu word je toch zeker wel nieuwsgierig.