3rd week summit!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Laura Keijsers - WaarBenJij.nu 3rd week summit!! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Laura Keijsers - WaarBenJij.nu

3rd week summit!!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

3rd week @ summit!! Pfff t is erg zwaar. We werken elke dag van 7 in de morgen tot 10 in de nacht. Om en om hebben we duty tot 12 uur in de nacht. Vandaag was me 3e day off en had t zo nodig! Eindelijk even van kamp af. Woensdag hadden we tripday. We gingen bowlen met de kids. Was wel erg gezellig. Het is lastig om steeds met de kids te zijn. Vooral omdat het alleen jongens zijn is het lastig om steeds in hun cabin te zijn. Maar ik moet de hele dag erbij zijn dus heb geen andere keus. Vandaag gingen we naar screnton ongeveer 1 uur van ons kamp. We vieren nu july 4th Independence day. Er is vuuwerk op kamp. We hebben geshopt en hebben geluncht en pizza gehad voor dinner. Iedereen heeft steeds een andere day off en was zo blij dat de mijne samen met emma en laurie was. We hebben een wandeling gemaakt daar. Waren mooie gebouwen daar, mooie stad. We hebben nu nog steeds vrij gelukkig en ga lekker op tijd naar bed. Morgen weer een nieuwe week. Zondag heb ik de night off. Volgende week vrijdag ga ik met laurie naar de bar een nacht voor onze day off. We slapen dan in een hostel. Het is dan haar verjaardag en dan vier ik ook een beetje mijn verjaardag. De zondag erna heb ik mijn verjaardag en ook een night off die begint om 19.30. Trippel p gaat dan met mij naar de stad, hij is mijn bob voor mijn verjaardag:D zoo liiieeef. Volgende week krijgen we onze shirts. Met coffeeshop op mijn rug:p ze snappen nog steeds niet dat t een drugsshop is . De kids zijn erg low functional. Heb er 8 in mijn cabin met 3 counselors. Ik zal elke week een beetje over ze vertellen. We hebben joey,zach,matteo,max,dan,jacob,harrison en sean. Joey en zach en matteo zijn de meest lowfunctional. Vooral zach en joey. Joey en zach zijn beiden 14 maar hun geest is als een 5jarige. Max en dan zijn beide heel erg slim maar hebben allebei adhd en autisme. Helaas kan ik niet te veel over ze vertellen. Denk dat ik eigenlijk niet eens hun namen mag noemen haha.We zagen deze week een beer. We waren een wandeling aan het maken in de bossen. Jezus! Het was donker, we schrokken ons kapot! Het mooiste van alles is dat je zo snel mogelijk wilt weg rennen, maar dat kan niet. Juist zo langzaam mogelijk terug lopen en niks laten merken. Vandaag was ook raar. Er schijnt een tornado in de buurt te zijn. Moeten dus allemaal goed oppassen hier. Het is overdag iets van 35 graden telkens maar dan later gaat het helemaal loos hier. In vergelijking is nederland niks vergeleken met de storm hier. Er zijn veel mensen die weten dat ik er rete bang voor ben thuis. Dus dat is feest hier telkens:p ik kan helaas bijna niet meer skypen door het drukke schema en het tijdsverschil maar probeer het zo nu en dan te plannen. Tot snel!!

Xx laura

  • 05 Juli 2014 - 09:53

    Erna Pouwels:

    Hallo Laura,

    Zo te lezen zijn het lange dagen, je hebt jouw slaap goed nodig. Een hele mooie leuke ervaring die je weer in je rugzak mag dragen. Wanneer je terug bent denk je toch met trots terug. Veel succes.

    Groetjes Erna

  • 05 Juli 2014 - 09:54

    Tom:

    Hee meid,

    Dat zijn lange dagen ja! Hopelijk heb je lekker kunnen genieten van je vrije dag:)! En dan volgende week lekker je verjaardag vieren:)!

    Hele dikke kus!

    Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 12 Juni 2014
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 5848

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 25 Augustus 2014

Stage Summit Camp Amerika

Landen bezocht: