Second week Summit! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Laura Keijsers - WaarBenJij.nu Second week Summit! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Laura Keijsers - WaarBenJij.nu

Second week Summit!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

26 Juni 2014 | Verenigde Staten, New York

Heej Guys!!

Alweer de 2e week van Summit kamp. Het was een lastige week omdat ik ben overgeplaatst van job. Ze hadden een meisje nodig in de Unit van Greg(Leider van de Unit). Er was namelijk maar een meisje in die unit. Ze wilde ook een meisje die snel was in communicatie met anderen aangezien deze mensen elkaar nu al 4 dagen kennen en dan kom je ineens binnen springen. Dat kan lastig zijn. Daarom pikte ze mij eruit. Beetje jammer natuurlijk want ik vond mijn groepje erg gezellig. Maaaar niet getreurd deze groep is ook mega gezellig. Eerst was het even de vraag hoe dit zou aflopen met mijn stage aangezien ik nu geen teacher meer ben. Maar ze hebben hier een plan met mij opgezet dat ik waar mijn unit naartoe gaat dat ik daar de leraar ben. Dus gaan we dansen, dan ben ik de danslerares. Goed opgelost dus. We hebben al heel wat leuke activiteiten samen gedaan. We hebben ontzettend veel meetings met de leiders hier. Ze zijn echt vermoeiend. De hele dag door informatie over autistische kinderen, ADHD, Asperger syndroom, dyslexie, over stress op het werk, zelfreflectie, pesten en dat soort dingen. Ook extra vermoeiend omdat het natuurlijk koppie koppie is bij sommige want die spreken zo snel in het engels dat je het soms amper bij kunt houden. Ik zal even uitleggen wat een unit is trouwens. Een unit betekend allemaal huisjes die dicht bij elkaar liggen. Alle kinderen die in deze huisjes zitten vormen de unit. De leiders die erop staan zitten dan dus ook in deze unit. Ik hoef niet met de kinderen te leven in een huisje omdat het allemaal boys zijn. Oudere jongens om precies te zijn van de leeftijd van 12 t/m 19. Ik heb samen met 2 anderen de leiding over een huisje. Beide jongens maar erg gezellig. We hebben deze week veel talent shows gehad met verkleden en zingen en dansen. De eerste was nog met mijn oude groep van adventure. We hadden allemaal toga's om. de tweede waren allemaal spellen en moest je je uiteraard ook verkleden. Het moest iets te maken hebben met voetbal. Wij waren Greace. haha. Ik was Sandy. Bedenk je zelf maar wat dat met voetbal te maken heeft. T is nog al ver gezocht :p De laatste was gisteravond. We waren weer verkleed als greace en hebben 4 songs gedaan. En iedereen vond het geweldig!! Vooral de 2e avond was echt zoo vet, we hadden zoveel lol met de spellen. Volgende week krijgen we de truien van summit. Het zijn blauwe truien met summit er voor op. en achter op komt een bijnaam van elk persoon. De mijne wordt misschien Laur's coffeeshop. Dit omdat we een Laurie in ons team hebben en een Laura. En dat zijn ook meteen de enige meiden. :p Vandaar de Laur's. En coffeeshop. Noujaa omdat ze hier constant het woord coffeeshop gebruiken. En ik moet telkens uitleggen dat dat een shop is waar je drugs koopt haha en geen koffie!!. Vandaag weer een day off!! Jeeeeej:D We gaan uiteraard biertjes drinken vandaag. De vorige day off was ook erg gezellig. We gingen naar Walmart, bioscoop, en hebben rond gehangen in honesdale. Ben benieuwd naar deze day off.
Ohja BTW, Zaterdag komen de kids aan op Summit. Dacht dat ze afgelopen dinsdag kwamen, maar het is pas Zaterdag :)

Tot snel Guys!!
XX Love u

  • 26 Juni 2014 - 15:20

    Tom:

    Goed om te horen dat het je allemaal goed gaat meid:). Ben benieuwd naar de foto's! Geniet ma lekker van je vrije dag!

    Spreek je snel!

    xx Tom

  • 26 Juni 2014 - 15:23

    Monique:

    He Laura,

    Fijn dat je het ook naar je zin hebt ondanks dat je van kamp en functie bent gewisseld. Geniet van je day off!

    Kusjes

  • 26 Juni 2014 - 15:27

    Marlon:

    He Laura,

    Leuk zeg dat je het zo naar je zin hebt gelukkig maar!
    Mis je ons niet een klein beetje? haha
    Geniet van alle mooie dingen die je tegen komt

    Veel liefs.
    xx

  • 26 Juni 2014 - 21:42

    Math En Tiny:

    Hallo Laura

    Mooi verslag van afgelopen week fijn dat je het zo naar de zin hebt.
    Wat zul je veel leren van de kinderen die een of ander psychische aandoening hebben.
    Het zal intensief werken zijn en leerzaam om met deze kinderen te werken.
    Fijn dat ze het hebben kunnen regelen zodat het in orde komt voor de opdrachten voor school.
    Dat heb je toch maar voor elkaar gekregen.

    Ik ben benieuwd hoe het gaat de volgende week als de kinderen komen.
    Zal zeker wennen zijn als de kinderen er zijn, nu is het nog redelijk rustig.

    Geniet van je day off


    Groetjes van je ma en de groetjes ook van pa hij heeft het ook gelezen.

    Ps als pap app had op zijn telefoon had hij vanmiddag met je op Skype gekletst.
    Ik was op cursus vanuit mijn werk.

    We skypen binnenkort




  • 26 Juni 2014 - 23:44

    Joris&Karin:

    Hey Laura/zusje,

    Even een berichtje van ons saampjes:) wat leuk zeg al die spellen
    en verkleedpartijen. Goed te horen dat het probleem
    nu opgelost is. En dansles geven natuurlijk helemaal jou
    ding. Zagen wij nu op de foto dat je erg bruin bent geworden?
    Haha jaloers :p. En al hardgelopen op leuke plekken?
    Vergeet geen foto's te maken voor ons he. Ik heb mijn Roy Donders
    Juichpak binnen en zit jou verhaal op de bank samen met Joris te
    lezen. Die van Joris laat nog even op zich wachten dus maar hopen
    dat Nederland dan nog ver komt he haha. Ga zo door daar en vergeet
    vooral niet te genieten ma jou kennende komt dat goed. Keep us posted
    Enjoy your day off je hebt het verdiend!

    Xxx ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 12 Juni 2014
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 5854

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 25 Augustus 2014

Stage Summit Camp Amerika

Landen bezocht: