Aankomst in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Laura Keijsers - WaarBenJij.nu Aankomst in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Laura Keijsers - WaarBenJij.nu

Aankomst in New York

Door: Laura Keijsers

Blijf op de hoogte en volg Laura

14 Juni 2014 | Verenigde Staten, New York

Good morning!

Het is hier nu 7 uur in de morgen. De reis was erg lang en vermoeiend maar wel spannend.. In het vliegtuig zat ik naast een Poolse vrouw die woonde in Amerika. Helaas had ze niet zo heel veel te vertellen.

In Polen ontmoete ik ook een jonge van 24 jaar die ook op kamp ging. Hij kwam uit Portugal. Het was een aardige jonge. Jammer dat we niet naast elkaar zaten. In Amerika hebben we elkaar ook nog even gezien. Hij ging alleen naar een heel ander kamp dan mij.

Eenmaal aangekomen in New York op het vliegveld moest iedereen in lijnen gaan staan en er werd verteld waar je naar toe moest. Dat ging net als bij de ambassade niet heel erg vriendelijk: p Alles was gelukkig goed en ik mocht eindelijk een taxi gaan pakken om naar mijn hostel te vertrekken. Ze wezen alleen allemaal naar mijn knuffel die in de tas zat. Ik was bang dat ze hem al wilden gaan open snijden:( Ik denk dat ze aan mijn gezicht wel zagen dat daar geen drugs in verstopt zat, want ze stopten hem weer netjes terug :)

Helaas stond er nog een hele lange rij voor de taxi's. Maar er komt dan wel na elke 5 seconden weer een nieuwe taxi. Ik moest ongeveer een half uur reizen naar mijn hostel. De man in de taxi was aardig en vroeg van alles over wat ik kwam doen in Amerika. Hij vertelde mij ook dat ik morgen echt eens naar Central Park moet gaan omdat het park inderdaad prachtig is. Hij snapte niet dat ze in Nederland ook Engels praten. Ze spreken toch Nederlands zei hij haha.

Ik ga maar eens lekker douchen en eten en dan een rondje maken in Central Park. Voor 11 uur moet ik weer mijn kamer uit zijn. Om 1 uur word ik opgepikt met een busje door CCUSA.

Wel fijn om weer even Nederlands te typen. Ik denk nu al zelfs in mijn gedachten in het Engels haha.

Tot snel guys!


  • 14 Juni 2014 - 13:33

    Tom:

    Fijn dat je reis goed is gegaan meid! Ben benieuwd naar de foto's. Geniet ma lekker van de tijd die je daar in New York bent:).

    Hele dikke kus

  • 14 Juni 2014 - 13:55

    Bram:

    Klinkt als een mooie start! Veel plezier in Central Park en een fijne reis naar je kamp.

    Leuk ook dat je ons zo op de hoogte probeert te houden.

  • 14 Juni 2014 - 14:21

    Danielle:

    Fijn dat je een goede reis hebt gehad. Geniet van centralpark!! En heel veel succes ;) xx

  • 14 Juni 2014 - 16:58

    Jose:

    Wat fijn dat alles soepel is gegaan tot nu toe. Geniet er lekker van. Ben benieuwd naar je foto's!

  • 14 Juni 2014 - 17:49

    Joelle:

    Heey meid!!
    Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan op het vliegveld. Dat is toch wel even wat anders dan station oostrum

  • 14 Juni 2014 - 17:52

    Joelle:

    Mijn reactie is niet helemaal geplaatst dus hier nog het vervolg
    Geniet ervan en heel veel plezier ik ben benieuwd naar de volgende verhalen over hoe het kamp is!! Nu maar hopen dat je daar tijd voor heb t
    Xx

  • 15 Juni 2014 - 20:17

    Annie Kohlen:

    wat goed dat je het naar je zin hebt en alles goed is verlopen kusjes van oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 12 Juni 2014
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 5852

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 25 Augustus 2014

Stage Summit Camp Amerika

Landen bezocht: